Změny ve zdaňování mezd 2024 a novinky 2025
* Smluvní podmínky a organizační informace k seminářům/webinářům (dále jen akcím):
1. Přihlášky k účasti:
Vždy je nutno před účastí na akci vyplnit a odeslat Přihlášku na webu www.pragoreal.cz. Smluvní vztah vzniká odesláním vyplněné přihlášky a uhrazením účastnického poplatku. Závazná přihláška bude považována za souhlas s podmínkami, organizací a cenou účastnického poplatku za akci.
Došlé přihlášky osobně postupně evidujeme, ale již nepotvrzujeme – po odeslání Přihlášky vám přijde automaticky vygenerovaný e-mail s veškerými potřebnými pokyny pro účast a platbu. Pokud nepřijde, chybně jste vyplnili svou e-mailovou adresu – vaše přihláška se nám sice zobrazí, ale vám potvrzení nebude automaticky odesláno. Pouze pokud si špatné e-mailové adresy všimneme, potvrdíme obratem osobně (e-mailem).
2. Úhrada účasti na akci a potvrzení o úhradě:
Společnost PRAGOREAL vzdělávání s.r.o. je plátcem DPH. Daňový doklad vyhotovíme na základě řádně vyplněné závazné přihlášky.
a) Úhrada bankovním převodem - PREFERUJEME:
b) Úhrada zálohovou fakturou: Požádat o ni můžete nejpozději 14 dní před konáním akce. Hlídejte si prosím termín splatnosti. Po přijetí platby Vám bude vystavena zúčtovací faktura a zaslána v nejkratším možném termínu (v pdf souboru… viz bod 2. a)).
c) Úhrada v hotovosti na místě - při registraci účastníků (ideálně 30min před začátkem akce), bude vystaven paragon.
3. Stornovací podmínky:
Zrušením své účasti těsně před konáním akce nebo dokonce nedostavením se bez omluvy nám vznikají u prezenčních seminářů zbytečné náklady v podobě tisku materiálů, zajištění občerstvení, … U seminářů s předpokládaným nízkým počtem účastníků může dojít i k nesplnění limitu minimálního počtu účastníků. Uvítáme, pokud tyto skutečnosti budete respektovat a svou neúčast (i jen snížení počtu účastníků) nám včas oznámíte.
Účast je možno zrušit ideálně telefonicky (aspoň SMS)/e-mailem nebo je možno vyslat náhradníka. Pokud již máte seminář hrazený bankovním převodem/zálohovou fakturou, ale svou neúčast nám oznámíte později než 5 dnů před konáním prezenčního semináře nebo až po obdržení materiálů od lektora e-mailem v případě webináře, účastnický poplatek nevracíme – děkujeme za pochopení.
4. Zahájení akce:
U prezenčního semináře probíhá registrace účastníků již od 30 minut před zahájením semináře, prosíme účastníky o brzký příchod, aby byla zajištěna plynulost registrace. U webináře prosíme o vstup do vysílání cca 15min před zahájením a vypnutí mikrofonu (kamera může zůstat zapnutá – lektoři to velice ocení).
5. Zrušení semináře a ukončení příjmu přihlášek
Pokud dojde ke zrušení akce, účastníci budou neprodleně informováni na e-mailovou adresu uvedenou v přihlášce a požádáni o potvrzení přijetí této zprávy z jejich strany (pokud k tomuto nedojde, pracovníci PragoREALu se jej pokusí kontaktovat i telefonicky/SMS). Došlé platby budou postupně navráceny nebo po souhlasu klienta ponechány pro úhradu příští klientem požadované akce.
Důvodem zrušení akce může být např. nečekané zrušení spolupráce ze strany lektora (nemoc) a nenalezení jeho adekvátní náhrady, dále nenaplnění limitního počtu účastníků. Taková akce bude na webu ponechána do uplynutí plánovaného termínu a značena nápisem ZRUŠENO.
Pokud již nebude možno se na prezenční seminář přihlásit z kapacitních důvodů rezervovaného sálu (a nerealizovatelného přesunu do větších prostor), označíme nápisem OBSAZENO. U webinářů v tuto chvíli není kapacita omezena.